13 Temmuz 2012 Cuma

BENDE BURAYA ÇIPLAK GELDİM ;)

Ne kadar zaman oldu,bu zaman nasıl bu denli hızlı geçti bilmiyorum ama oldukça büyük bir aradan sonra bloguma döndüm.

Hayat öğle değişik bir şeyki; siz istediğiniz kadar oturun,sessiz kalın hatta çaresiz,o koştura koştura gidiyor varmak istediği noktaya.Elif Şafak olsaydı "ağızda kekremsi bir  tat" bıraktığı şeklinde ifade ederdi.

Aslına bakarsanız çok isterdim yazar olabilmeyi.Böyle haftalık bir dergide yada bir gazetede;-çok okunmasına gerekte yok- düzenli yazabilmeyi.Bu yazılardan dönüş alabilmeyi.Dönüş dediysem övgü demiyorum.Yorum! Olumsuzda olsa yorum..Anlatabilmek isterdim şu bir çift 4 santimcikle görüp,yumruk büyüklüğümle hissedebildiklerimi. Bir kafeye oturup, ergenliğin etkisiyle bir anda boy attığı bacaklarında ki çatlaklardan belli olan ama yaşadıklarını etrafa belli etmeden yaşından beklenmiyecek bir olgunlukla tebessüm ederek masaların arasında gezinen garson kızcağıza bol sütlü,az şekerli bir kahve sipariş edip sonrada bilgisayarımı açarak yazmayı ve sevdiğim şeyden para kazanmayı.

Bir yazar olamasam da kötü bir noktada durmuyorum yinede.Sadece vatandaşı olduğum ülke şartları gereği bende herkes gibi; sevdiğim işten para kazanmıyor;para kazandığım işi çok sevdiğimi söyleyemiyorum.

Herneyse söylemek istediğim yenilendim..Nedeni neydi,neyin sebebiydi bilmiorm ama çok soğumuş ve uzaklaşmıştım yazmaktan..İsteyeniniz hayat telaşı desin,isteyeniniz yoğunluk-yorgunluk,isteyende avarelik-boşvermişlik.Gittim işte bir sebeple buralardan.İçinizde döndüğüme sevine olur mu bilmem ama çok özgür geldim bu sefer.Kaygılarım yok.Beğenilmek,sevilmek,izlenmek,eleştirilmek gibi.Sadece yazmak için geldim.Sevdiğim şeyi yapmak için.

Derin düşünelerle bulşmak istiyorum burda..Anlattıklarıma katılanlarla değil,bir dakikacık olsun durup düşünenlerle..Hasetle beğenisini dile getirmekten çekinen,endişeyle eleştirisini yapamayanlarla değil.Susmak için değil konuşmak için burdayım bu sefer.

Okuduğum kitapta geçiyordu bugün."Yaşlanmak yaşamakla değil,aksine yaşamamakla oluyor" Gençliğin tanımı ise şöyle yapılıyor "Önemli şeyler yapacağına,bir fark yaratacağına,eski usulleri değiştirebileceğine,velhasıl değişimin mümkün olduğuna inanmaktır."İşte ben yaşlanmamak için buradayım.Konuşmadan yaşanamıyacağının bilincindeyim.

Ve herzaman söylediğim gibi paylaştıkça çoğalır insan, bunun keyfindeyim.

Ozaman şimdi sizleri kocaman bir MERHABAyla selemlamak isterim ;)

18 yorum:

  1. Merhaba Dalya ..hoşgeldin...

    ben yorumsuz kalsam ..Hasetle beğenisini dile getirmekten çekinen,endişeyle eleştirisini yapamayanlardan olduğum için değil sadece zamansızlıktan..:)
    sana iyi konuşmalar ,bana iyi dinlemeler..Sevindim geldiğine...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum, çok ama çok hoş buldum gerçekten ;) yine burda olmak,sizinle buluşmak keyfini tekrar yakaladım ;)

      Sil
  2. hoşgeldin kadınımmmm :):)

    YanıtlaSil
  3. paylaş ki çoğalsın düşüncelerimiz çoğalalım biz.

    başlık şahane! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miacım çok teşekkür ederim tatlım çırılçıplak paylaşalım düşünecelerimizi diye burdayım:D

      Sil
  4. Canim nihayat! Donecegini buraya tahmin ediyordum ama ne zaman donecegini bilmiyordum, gelisine cok sevindim, umarim bundan z
    SonrA cok daha sik okuyacagiz yazdiklarini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ;) bende farkettim ki daha fazla susamayacağım..buranın hayatıma kattığı rengi özlemişim..telrar merhaba :)

      Sil
  5. mia'ya katılmamak mümkün değil sanırım, başlık ve yazının içeriği çok anlamlı olmuş. çok yakışmışlar birbirlerine...

    hoş geldin Severim Deliyi. iyi ki özgür geldin, iyi ki çıplak geldin.

    hayatın içinde özgür olamadığımız anlarda, bloglarımızda, sığındığımızı düşündüğüm bu özel mekanlarımızda çıplak olabilelim....

    umarım güzel bir yeniden başlangıç olur adına,

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lunam çok teşekkür ederim tatlım :) bu sefer gerçekten farklı geldim..beynimde kalbimde çırılçıplak ve keyifli ;) daha güzel paylaşımlara açık.. her zaman konuşmak ve dinlemek için..

      Sil
  6. hepimiz seviyoruz deliyi/deliliği, sanırım içimizde biraz olduğundan. İyi ki döndünüz :) hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş buldum;) böğle güzel kucaklanıcağımı bilseydim çok daha önce gelirdim..ozaman özgür bırakalım içimizdeki deliyi ;)

      Sil
  7. iyikide gelmişsin konuşmadan yaşanırmı hiç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim..burdaszlerle olmak güzel

      Sil
  8. Kesin dönüş yaptığını umuyorum canım. Hoşgeldin, nerelerde kaldın???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin ve kesin bir dönüş tatlım:) hoşbuldum:)

      Sil
  9. Nerelerdesin sen Dalyam ya? özledik çok. Yürekten bir hoşgeldin diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslım çok teşekkür ederim tatlımm :) bende sizleri pek özlemişim :) hoşbuldummm:)

      Sil